قوانین و مقررات تبلیغات

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

ثبت سفارش در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین بینابرند از سوی کاربر (خریدار) است. تمامی اصول و رویه این وب‏‌سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین مربوطه می باشد. این قوانین ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر یابد و استفاده مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

نحوه ارتباط طرفین

۱-۱) ارتباط بینابرند با خریدار از طریق ایمیل، تلفن همراه خریدار و پیام رسانهای رایج است که در فرم سفارش آنلاین بینابرند ثبت کرده است.

۲-۱) ارتباط خریدار با بینابرند، آدرس ایمیل، تلفن تماس مندرج در سایت و شماره پیام رسان بینابرند است.

۳-۱) درخواست خریدار با آدرس ایمیل یا شماره تماسی به غیر از آنچه در فرم ثبت سفارش درج کرده است، از سوی بینابرند مورد قبول واقع نمی باشد. لذا خریدار در زمان ثبت سفارش میبایست از صحت درج اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

۴-۱) خریدار موظف است در هنگام ارسال هرگونه درخواست، از طریق صفحه تماس با ما یا شماره پیام رسان اقدام نماید یا به ایمیل سایت پیام ارسال کند. بدیهی است رسیدگی به درخواست و ارائه خدمات پس از فروش توسط بینابرند با روشی به جز روش فوق ممکن است با تاخیر مواجه شود یا بدون پاسخ بماند.

حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات طرفین

۱-۲) بینابرند به اطلاعات خصوصی خریداران احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

۲-۲) کلیه مطالب و محتوای تولید شده توسط بینابرند جزئی از اموال بینابرند محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر آنها در انحصار بینابرند است و هرگونه استفاده بدون دریافت مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بینابرند محفوظ می‏‌دارد.

۳-۲) افراد زیر ۱۸ سال می‌‏بایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

شرایط پذیرش تبلیغات

۱-۳) خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش مطمئن شود پیج اینستاگرام خود دارای موضوع مشخص و شفاف و محتوا، توضیحات و حداقل ۱۰ پُست (عکس یا ویدئو) مرتبط با موضوع باشد در غیر اینصورت می تواند از طریق راههای ارتباطی از مشاوره بینابرند استفاده کند.

۲-۳) خریدار موظف است از زمان ثبت تا زمان تحویل سفارش، از طریق دیگر اقدام به تبلیغات نکند؛ در غیر این صورت بینابرند مختار است تمام نتایج حاصل شده را جزو پکیج سفارش داده شده خریدار محاسبه نماید.

۳-۳) در صورتی که خریدار در حین سفارش اطلاعات تماس غلط یا اشتباه ثبت نماید، خود ملزم به پیگیری سفارش از طریق ایمیل را دارد و بینابرند هیچگونه تعهدی نسبت به موارد این چنینی ندارد.

۴-۳) بینابرند از پذیرش آن دسته از مشتریان که صفحاتی که موضوع و یا محتوای آنها مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است. (شرط بندی/ دعانویسی/ غیراخلاقی/ دخانیات)

۵-۳) کلیه صفحات با موضوع تجاری، شرکتی، سرگرمی، اجتماعی، ورزشی، هنری و یا هواداری چنانچه دیگر بندهای قوانین و شرایط سایت در آنها رعایت شده باشد، قابل پذیرش هستند.

۶-۳) افراد مشهور و سرشناس از جمله هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و … به منظور ثبت سفارش میبایست قبل از اقدام به خرید با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل سایت و یا تماس با شماره تماس درج شده در سایت، با بینابرند هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

۷-۳) چنانچه خریدار در پذیرش سفارش خود از نظر موضوع و محتوا مردد میباشد، موظف است قبل از ثبت سفارش با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل سایت و یا تماس با شماره تماس درج شده در سایت، از پذیرش یا عدم پذیرش صفحه خود مطلع گردد.

شرایط پردازش و تحویل سفارش

۱-۴) بینابرند به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد اما پردازش سفارش در ساعات کاری انجام خواهد شد.

۲-۴) کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بینابرند در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و به نوبت رسیدگی خواهند شد.

۳-۴) کاربران باید در زمان ثبت سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

۴-۴) بینابرند موظف به شروع به پردازش سفارش خریداران بین ۱ الی ۳ روز کاری تمام پس از زمان ثبت سفارش طبق شرایط اشاره شده برای هر سرویس می‌‏باشد و فقط در صورتیکه هریک از موارد زیر رخ بدهد، این زمان به تعویق می افتد و مسئولیتی متوجه بینابرند نیست.

  • عدم ارسال اطلاعات لازم برای شروع تبلیغ یا ارسال محتوای ناقص از طرف خریدار
  • مسدود شدن / اختلال دسترسی به شبکه های اجتماعی یا رسانه های پیشنهادی
  • نیاز به انجام اصلاحات یا تولید محتوای جدید قبل از شروع تبلیغ
  • هرگونه درخواست جدید برای تولید محتوا یا تغییر در برنامه به پیشنهاد طرفین
  • عدم پاسخگویی خریدار به سوالات بینابرند
  • به تعویق افتادن تبلیغ بدلیل برگزاری جلسه با خریدار
  • عدم تایید برنامه ارسالی بینابرند توسط خریدار

۵-۴) بینابرند موظف است تمامی پکیج های ارائه شده در سایت را مطابق شرایط ذکر شده در سایت اجرا نماید و تحویل خریداران بدهد. در صورت مغایرت در خدمات ارائه شده با مفاد ذکر شده در قوانین و شرایط هر پکیج، بینابرند موظف است تا رفع مغایرت، اقدامات لازم را انجام دهد. حق اعتراض به عدم اجرای کامل برنامه تبلیغاتی تا دو هفته پس از پایان تبلیغ برای خریدار محفوظ خواهد بود.

۶-۴) بینابرند موظف است در پکیجهای بازدیدی، میزان بازدید مشخص شده در پکیج را تعهد نماید و روی انتخاب صفحات طبق تجربه خود تام الاختیار است. همچنین بینابرند در تبلیغات ساعتی نیز تعداد تبلیغات را طبق برنامه ای که ارائه کرده است اجرا خواهد کرد. برنامه ریزی نحوه اجرای پکیج و زمانبندی ها برعهده بینابرند است. مگر شرایط خاصی را با خریدار به صورت مکتوب پذیرفته باشد.

۷-۴) در صورتیکه طبق توافق طرفین قرار باشد در پکیجهای بازدیدی، صفحات با موضوع مورد نظر خریدار انتخاب شوند، خریدار مجاز است دو یا سه موضوع مرتبط با کار خود را پیشنهاد دهد و بینابرند نیز لیستی از صفحات مرتبط را به خریدار پیشنهاد می دهد و نهایتا خریدار مجاز است از بین صفحات پیشنهادی گزینه های مورد نظر خود را اعلام نماید. در صورت تعلل یا عدم انتخاب خریدار، بینابرند مختار است خود طبق لیست ارسالی تبلیغات را اجرا نماید و خریدار حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

۸-۴) برای جلوگیری از پرداخت با کارت های دزدی و موارد مشابه، بینابرند ملزم به تایید هویت پرداخت کنندگان از طریق تماس با آن‌ها و دریافت تصویر کارت شناسایی و تصویر کارت پرداخت شده میباشد و فقط در صورت تایید هویت کاربر، سفارش تحویل داده خواهد شد.

۹-۴) در صورت ممانعت پرداخت کننده برای تایید هویت، بینابرند می‌تواند تا مشخص شدن پرداخت کننده‌ی حقیقی و تماس از طرف پلیس فتا، مبلغ در حسابش ضبط کند.

۱۰-۴) اگر هرگونه طرح شکایت، یا پیگیری قضایی و حقوقی در ارتباط با تبلیغ خریدار مطرح شود، تا مشخص شدن وضعیت آن، ادامه تبلیغات میسر نخواهد بود و مبلغ پرداختی خریدار در حساب بینابرند باقی خواهد ماند. در صورتیکه از این بابت خسارتی متوجه بینابرند شود، تمام مسئولیت آن برعهده خریدار خواهد بود و اقدامات قانونی توسط بینابرند انجام خواهد شد.

شرایط استرداد مبلغ سفارش

۱-۵) اگر قبل از شروع تبلیغ یا در صورتیکه کمتر از 10درصد از تبلیغات اکران شده باشد، طبق موارد ذیل امکان استرداد وجه وجود خواهد داشت.

۲-۵) در صورتیکه درخواست استرداد وجه بعد از ارسال برنامه تبلیغاتی و اطلاعاتی از جمله: لیست صفحات، برنامه انتشار، سناریوی تبلیغاتی توسط بینابرند باشد، مبلغ سی میلیون ریال از مبلغ سفارش خریدار کسر می گردد.

۳-۵) در صورتیکه درخواست استرداد وجه بعد از مشاوره بینابرند باشد، برای هر ساعت مشاوره حضوری مبلغ سی و پنج میلیون ریال از مبلغ سفارش خریدار کسر می گردد. این شرط شامل اولین ملاقات طرفین نیز می شود.

۴-۵) در صورتیکه درخواست استرداد وجه بعد از تولید محتوا توسط بینابرند باشد، هزینه انجام کار طبق تعرفه های کتبی اعلام شده به خریدار یا تعرفه های مندرج در سایت بینابرند، از مبلغ سفارش خریدار کسر می گردد.

۵-۵) در صورتیکه درخواست استرداد وجه بعد از شروع تبلیغات باشد، بینابرند هزینه تبلیغات انجام شده و هزینه های کنترل و نظارت کمپین را تا آن لحظه محاسبه و از مبلغ سفارش خریدار کسر خواهد کرد. خریدار در این شرایط حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

۶-۵) بینابرند موظف است استرداد وجه به خریدار را با لحاظ شرایط مندرج در بندهای فوق، حداکثر طی مدت سی روز کاری از زمان اعلام کتبی شماره حساب توسط خریدار انجام دهد. واریز در زمان کوتاهتر بسته به شرایط بینابرند دارد و خریدار حق اعتراض ندارد.

۷-۵) در صورتیکه درخواست استرداد وجه روی پکیجهای بازدیدی باشد. مبنای محاسبه روی تبلیغات انجام شده، به ازای هر بازدید در پکیجهای استوری 75 ریال و در پکیجهای ویدیویی 130 ریال می باشد. مثلا اگر مشتری پکیج سیصد هزار بازدید استوری سفارش داده باشد و 100 هزار بازدید باقیمانده باشد، دویست هزار بازدید انجام شده با احتساب هر بازدید 75 ریال معادل 1.5 میلیون تومان می شود که از پرداختی خریدار کسر و الباقی طبق شرایط استرداد در همین صفحه به خریدار مسترد خواهد شد.

ارسال یک پیام