آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند همراه با جمعی از استارتاپها در کمپین مهرگان

شهریور 28, 1397

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی را از دست ندهید!

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از استارتاپ‌های مطرح کشور از روز ۲۸ شهریور تا اول مهرماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف ویژه می‌دهد.

 دفتر کار مجازی «دفتر شما»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت» ، سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل«پلاک»، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، وب سایت ارائه خدمات فریلنسرهای «پونیشا»، آژانس بازاریابی محتوای «فرامحتوا»، طرحی وب سایت «همیار توسعه» و درگاه و کارت خوان مجازی «آی دی پی»  استارتاپی هایی هستند که به صورت مشترک به مشتریان خود تخفیف می‌دهند.

 

در ادامه می‌توانید با خدمات این استارتاپ‌ها، میزان و مدت تخفیف آن‌ها آشنا شوید:

تخفیف مهرگان

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

تخفیف ویژه:  تا ۲۴ درصد تخفیف برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی؛ کد تخفیف: mehrgan

اخباررسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌هاست. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

تخفیف ویژه: ۱۵ درصد تخفیف در اجرای کمپین‌های رسانه ای با کد تخفیف mehrgan

 

پونیشا

نیاز به فردی دارید که برای شما لوگو طراحی کند، متنی را ترجمه کند یا برای شما یک وب سایت درست کند؟ در پونیشا می توانید این افراد را به راحتی پیدا کنید و با پرداخت امن با اطمینان با او کار کنید.

تخفیف ویژه: با کد تخفیف mehrgan اولین پروژه خود را  با ۲۵ درصد تخفیف ایجاد کنید.

 

 

فرامحتوا

فرامحتوا شرکتی دانشی است که با رویکردی استراتژیک به صورت تخصصی کلیه فرایندهای بازاریابی محتوا از جمله تدوین استراتژی بازاریابی محتوا، تولید محتوا و آموزش را با هدف جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری برای افراد و سازمان‌ها اجرا می‌کند و افتخار ما تکرار خرید بیش از ۵۷ درصد مشتریان ما است.

تخفیف ویژه: با استفاده از کد mehrgan از ۲۰ درصد تخفیف خدمات فرامحتوا تا اول مهرماه بهره مند شوید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و پیام رسان هاست و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

تخفیف ویژه: با کد mehrgan  از ۵  تا ۲۰ درصد با توجه به نوع کسب و کار خود تخفیف بگیرید.

 

 

همیار توسعه

ما با راه اندازی یک وبسایت همه فن حریف کسب و کار شما را وارد بازار بکر آنلاین میکنیم. ماموریت ما، طراحی سایت برای شماست.

تخفیف ویژه: همیار توسعه ۲۵ درصد تخفیف برای طراحی سایت های چند منظوره با استفاده از کد  mehrgan در نظر گرفته است.

 

آی‌دی پی

آیدی پی یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی است که هر فرد حقیقی میتواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد.آیدی پی شماره حساب، شماره کارت، و شماره شبا شما را تبدیل به یک آی دی کوچک و انحصاری می‌کند.

این لینک انحصاری را شما می‌توانید در اختیار هرکس که می‌خواهد پولی به شما واریز کند قرار دهید. شما میتوانید در آیدی پی فروشگاه کالا و خدمات و فایل راه اندازی کنید و از خدمات متنوع آیدی پی به طور کاملا رایگان بهره مند شوید.

کد تخفیف: به هر کس از طریق این لینک ثبت نام کند ۱۰ درصد تخفیف در تراکنش تعلق میگیرد.

 

رایچت

از بزرگترین چالش های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتونید برای کمک به مشتریانتون بصورت مستقیم در وب سایتتون با آنها گفتگو (چت) کنید، بفروشید و مشکلاتشان را حل بکنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.

کد تخفیف: کد تخفیف ۱۵ درصد برای پکیج‌های یکساله و ۱۰ درصد برای پکیج‌های شش ماهه با کد تخفیف: mehrgan

پلاک

پلاک، معتبرترین سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل است. خدماتی مثل نظافت منزل، شرکت و مشاعات، خشکشویی، کارواش نانو (سیار)، قالیشویی، تعمیرات منزل و خودرو و…انتخاب نیروی خدماتی در این سامانه بسیار شفاف است. شما میتوانید امتیازاتی که مشتریان قبلی به این پلاک باران داده اند را مشاهده کنید، نظرات آنها را بخوانید و با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید.

تخفیف ویژه: ۱۰ هزار تومان اعتبار بر روی تمامی خدمات با کد تخفیف mehrgan

 

اما چرا این خدمات؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیارتان قرار میدهد تا بسادگی بتوانید کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کنید. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارتان بر طرف شوند.

ارسال یک پیام