تبلیغات در اینستاگرام با تخفیف ویژه برای استارتاپ ها

در حال حاضر صنایع گوناگونی در کشور وجود دارند که اینستاگرام  را به عنوان یک رسانه اجتماعی پرنفوذ و کم هزینه در جهت برندسازی خود استفاده می کنند. بنابراین به شما به عنوان یک کارآفرین پیشنهاد می کنیم تا زمان را از دست نداده و هرچه سریعتر با یک برنامه ریزی صحیح موفقیت خود را تضمین نمایید.

امروزه شاهد آن هستیم که برند های کوچک و تازه کار با فعالیت در اینستاگرام توانسته اند به بازار خوبی برای محصولات خود دست یابند و فروش مناسبی را تجربه نمایند، مشاغل جدیدی نیز بواسطه این شبکه اجتماعی رونق گرفته اند و افراد زیادی توانسته اند در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنند. بطوریکه یک کاربر با کمترین سطح دانش، می تواند کالا یا خدمات مورد نظر خود را در اینستاگرام جستجو نماید و تبدیل به یک مشتری برای یک کسب و کار نوپا شود.

تبلیغات در اینستاگرام برای استارتاپ های ایرانی

بینابرند افتخار دارد با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان خود با اجرای کمپین های خلاق اینترنتی در شبکه های اجتماعی، گامی مهم در جهت رشد و ارتقاء جایگاه تولیدکنندگان و نام های تجاری ایرانی برداشته است و در این راه آگاهانه و با جدیت برای موفقیت کسب و کارهای ایرانی تلاش می کند.

در راستای حمایت بینابرند از استارتاپ های ایرانی، کلیه پکیج های تبلیغات در اینستاگرام با تخفیف ویژه ۳۰ الی ۱۵درصد با توجه به گروه مخاطب و موضوع فعالیت استارتاپ تا پایان مهرماه ارائه خواهند شد. جهت ارائه درخواست می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۸۸ تماس حاصل فرمایید و برای آشنایی با پکیج ها و خدمات بینابرند در شبکه های اجتماعی  اینجا مراجعه فرمایید.

پروژه های تبلیغات در اینستاگرام

[portfolio_list type=’masonry’ columns=’3′ image_size=’square’ order_by=’date’ order=’ASC’ number=” category=’social-media-marketing’ selected_projects=” filter=” lightbox=” show_load_more=’no’ title_tag=’h3′]

ارسال یک پیام