تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه استارتاپها

دی 17, 1396

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه استارتاپ ها آغاز شد. مدیر ارشد اجرایی بینابرند با اعلام این خبر افزود: “اختلال در دسترسی به شبکه های اجتماعی در هفته های آغازین زمستان 96، تنور داغ کسب و کارهای ایرانی را سرد کرد و جمع زیادی از کارآفرینان روزهای سختی را سپری کرده اند. این مساله بیش از پیش تاثیر خود را روی کسب و کارهای نوپا و خانگی گذاشته است. اما برای جبران این فرصت از دست رفته بینابرند در کنار هموطنان است.”

تبلیغات در اینستاگرام برای استارتاپ های ایرانیوی با اشاره به نگاه ویژه بینابرند به استارتاپها و مشاغل خانگی، اظهار داشت: “ما افتخار می کنیم طی سالهای اخیر با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان خود و با اجرای کمپین های خلاق اینترنتی در شبکه های اجتماعی، گامی مهم در جهت رشد و ارتقاء جایگاه تولیدکنندگان و نام های تجاری ایرانی برداشته ایم. مشاغل کوچک و زودبازده توان کمتری برای مقابله با مشکلات دارند، اما اگر حمایت شوند سریعتر رشد می کنند و نقش مهمی در تحول اقتصادی کشور خواهند داشت.”

علی دادگر در ادامه افزود: “ما در بینابرند احساس مسئولیت می کنیم و باور داریم با برنامه ریزی هوشمندانه در رسانه های آنلاین، خصوصا بازاریابی در شبکه های اجتماعی می توانیم کسب و کارهای نوپا را متحول کنیم. در راستای حمایت این مجموعه از استارتاپ ها و کسب و کارهای ایرانی، کلیه پکیج های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه 15 الی 30 درصد (با توجه به گروه مخاطب و موضوع فعالیت) ارائه خواهند شد. فرصت استفاده از این تخفیف ویژه تا 15 بهمن ماه 1396 می باشد.”

کارآفرینان عزیز می توانند جهت ارائه درخواست خود در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۸۸ تماس حاصل فرمایند و با ارائه کد تخفیف startup و اعلام مشخصات استارتاپ خود از این تخفیف ویژه بهره مند شوند.

مشتریان بینابرند در شبکه های اجتماعی

شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید

مشتریان ما در شبکه های اجتماعی

لطفا برای آشنایی با پکیج ها و خدمات بینابرند در شبکه های اجتماعی روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

 

 

ارسال یک پیام