تخفیف تبلیغات در اینستاگرام به مناسبت رونمایی سایت جدید

تخفیف روی تبلیغات استوری اینستاگرام تا 26 تیرماه 98

تبلیغات در اینستاگرام یکی از گزینه های مهم برای دیده شدن در بین میلیونها مخاطب ایرانی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، همزمان با رونمایی سایت جدید خود، جشنواره ای به منظور ترغیب کارآفرینان ایرانی، برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در این شبکه اجتماعی ترتیب داده است.

 

چرا تبلیغات در اینستاگرام مهم است؟

تبلیغات در اینستاگرام به شما کمک می کند با کمترین هزینه گروه مخاطبان بسیاری را با برند و محصولات خود آشنا کنید. محبوب شوید و به موفقیت برسید. برند شما در لحظات زیبای زندگی مردم جاودانه می شود. همه جا با آنها هستید و جزیی از زندگی و لحظات آنها خواهید شد. در حال حاضر شبکه های اجتماعی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند و با تدبیر و برنامه ریزی می توان یک برنامه بازاریابی منسجم و درست را در آنها پایه ریزی کرد.

بینابرند چه کمکی به رشد کسب و کارهای ایرانی می کند؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند با رویکرد و نگرش علمی در بازاریابی و برندینگ، افتخار دارد به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در بازاریابی شبکه های اجتماعی، صدها کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام برای برندها و کسب و کارهای مطرح ایرانی اجرا کرده است و از این طریق گامهای بزرگی در راستای اعتلای صنعت و تولیدات ایرانی برداشته است.

هدف ما صرفا افزایش هوادار و فالوور صفحه هواداری مشتریانمان نیست. ما با توجه به نوع مخاطبان و اهداف هر مجموعه، پیام و سناریوی تبلیغاتی را طراحی می کنیم و در جامعه ای بزرگ آن را بصورتی جذاب منتشر می کنیم.

در حال حاضر چه پیشنهاد و تخفیفی برای این جشنواره در نظر گرفته اید؟

مشتریان ما می توانند تا فرصت باقیمانده تا شروع الکامپ 98، با کدتخفیف: newsite984 از 10% تخفیف ویژه روی پکیجهای بالای 300هزار بازدید استوری استفاده نمایند. تاریخ استفاده از این تخفیف تا پایان روز 26 تیرماه می باشد.

چرا تبلیغات استوری در اینستاگرام را پیشنهاد می دهید؟

جالب است بدانید، جمعیت زیادی از کاربران اینستاگرام اول استوری را چک می کنند. سرعت و میزان دیده شدن در استوری بسیار بیشتر از تبلیغات بصورت پست می باشد. اگر مایلید کاربران زیادی را در زمان کوتاهی تحت ثاثیر قرار دهید یا آنها را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنید، بی شک تبلیغات در استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می دهیم.

نحوه سفارش تبلیغات به بینابرند چگونه است؟

مشتریان محترم می توانند با مراجعه به صفحه تعرفه ها در منوی اصلی وب سایت بینابرند، یکی از پکیج های مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش دهند و یا در صورت نیاز به مشاوره با شماره تماس 02128422088 تماس حاصل فرمایند.

با ما در مورد پروژه خود صحبت کنید

برای پایه ریزی یا گسترش کسب و کار خود در فضای آنلاین نیاز به مشاوره دارید؟
ارسال یک پیام