تخفیف ویژه تابستانی استارتاپ‌های ایرانی آغار شد

فروردین 17, 1399

تخفیف ویژه تابستانی کسب و کارهای ایرانی را از دست ندهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از استارتاپ‌ها در روزهای داغ تابستان در بازه زمانی محدود به مشتریان خود تخفیف ویژه می‌دهند.

دفتر کار مجازی «دفتر شما»، مارکت وردپرس فارسی «ژاکت»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، سایت سفارش آنلاین غذا «چنگال»، نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی آنلاین «تسکولو»، سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل«پلاک»، آژانس تبلیغاتی بین المللی «لبخند»، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی» و شبکه تبلیغاتی «ادنگاه» ۱۰ استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

این تخفیف به صورت محدود از تاریخ ۱۴ تیرماه آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید با خدمات این استارتاپ‌ها، میزان و مدت تخفیف آن‌ها آشنا شوید:

 

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.
تخفیف ویژه: ۱۵ الی ۲۷ درصد از ۱۴ تا ۱۸ تیرماه با استفاده ازکد تخفیف tabestan97 برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

 

اخباررسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌هاست. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

تخفیف ویژه: ۱۵ درصد تخفیف در اجرای کمپین‌های رسانه ای با کد تخفیف tabestan97

 

ادنگاه

ادنگاه با توجه به نیاز روز افزون شرکت ها به تبلیغات آنلاین و البته جای خالی خدمات با کیفیت تبلیغات اینترنتی در ایران، و با تکیه بر متخصصان این حوزه در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد.

ادنگاه به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت رهداد نگاه خلاق، خدمات متنوعی از تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را ارائه می کند که شامل طراحی و مشاوره خدمات تبلیغات آنلاین، اجرای تبلیغات بنری، محتوایی، ویدیویی و موبایل اپ، طراحی و توسعه صفحات فرود و وب سایت سئو فرندلی و آنلاین مارکتینگ به کمک انتشار ایمیل است.

تخفیف ویژه: ۱۵٪ شارژ هدیه برای کمپین های بنری و محتوایی با کدتخفیف tabestan97

 

ژاکت

ژاکِت، بزرگترین و مورد اعتمادترین ارائه کننده قالب و افزونه پرمیوم وردپرس در ایران است.

به کمک  ژاکِت می‌توانید در سریعترین زمان و با کمترین هزینه وب سایت و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده و از پشتیبانی تضمین شده ژاکت بهره‌مند شوید. می‌توانید با کد تخفیف ۲۰ درصدی  tabestan97 (فعال بر روی تمامی محصولات) تا ۲۳ تیرماه اولین خرید قالب و افزونه وردپرس خود را از ژاکت انجام داده و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید.

تخفیف ویژه: ۲۰درصد روی تمام محصولات با کد تخفیف tabestan97

 

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است.

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

کد تخفیف: با کد tabestan97 از ۱۵ تا ۲۵ درصد با توجه به نوع کسب و کار خود تخفیف بگیرید.

 

تسکولو

تسکولو نرم‌افزار برای ارتباط و مدیریت پروژه‌ی آنلاین برای شرکت‌هاست. با تسکولو می‌تونید به صورت تیمی روی پروژها کار کنید، به سادگی و زیبایی گزارش تهیه کنید و امنیت داده‌ها و سادگی رو درکنار هم داشته باشین. تسکولو مدیریت تیم، زمان‌های کاری و چت گروهی رو در یک جا ترکیب کرده تا شما بتونین پیشرفت کار رو مشاهده کنین و تیمتون بتونه با خیال راحت و به سادگی به کارش برسه و خروجی بیشتری داشته باشه.

تخفیف ویژه: ۲۵ درصدتخفیف با کد تخفیف tabestan97

 

چنگال

سایت سفارش آنلاین غذا چنگال که حدود یک سال و نیم است است وارد بازار سفارش آنلاین غذای ایران شده است، سهم مهمی از بازار سفارش آنلاین غذای تهران را به دست آورده و از اواخر سال ۹۶ وارد شهر کرج شده و به زودی وارد مشهد می‌شود. برای داشتن تجربه‌ای متفاوت از سفارش آنلاین غذا می‌توانید از طریق سایت، اپلیکیشن اندروید و آی او اس با چنگال همراه شوید.

تیم پشتیبانی چنگال در همه مراحل سفارش‌دهی در کنار کاربران است. علاقه‌مندان می‌توانند در همه مراحل سفارش‌دهی به‌وسیله‌ چت آنلاین و یا شماره تلفن ۹۵۱۱۹۷۱۳ سوالات خود را مطرح کنند.

تخفیف ویژه: ۵۰ %  تخفیف تا سقف خرید ۳۰۰۰۰ تومان برای خرید اول با کد تخفیف

 

لبخند

شما یک کسب و کار نوپا هستید یا سالهاست در بازار حضور دارید؟ در هر صورت باید تبلیغات مناسب با کسب و کار خود داشته باشید. آژانس تبلیغات تمام سرویس لبخند با شماست تا با معرفی صحیح خود به جایگاه برتر در بازار هدف خود دست یابید.

ایده پردازی، تصویر سازی، دیجیتال مارکتینگ، برگزاری کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و محیطی و هم چنین برگزاری رویداد خدمات اصلی آژانس تبلیغات لبخند است. لبخند خدمت رایگانی با عنوان «دکتر وب سایت» هم دارد. دکتر وبسایت نقاط قوت و ضعف وبسایت شما را آنالیز می کند و مناسب ترین راهکارها را به شما ارائه خواهد داد.

از دیگر بخشهای کاری شرکت آژانس تبلیغاتی لبخند میتوان به بخش برگزاری همایشها، سمینارها و کنفرانسهای مختلف تخصصی علمی، تجاری و صنعتی اشاره کرد.

تخفیف ویژه: ۱۵ درصد تخفیف روی تمامی خدمات

 

رایچت

از بزرگترین چالش های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتونید برای کمک به مشتریانتون بصورت مستقیم در وب سایتتون با آنها گفتگو (چت) کنید، بفروشید و مشکلاتشان را حل بکنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.
کد تخفیف: کد تخفیف ۲۰ درصد tabestan97

 

پلاک

پلاک، معتبرترین سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل است. خدماتی مثل نظافت منزل، شرکت و مشاعات، خشکشویی، کارواش نانو (سیار)، قالیشویی، تعمیرات منزل و خودرو و…انتخاب نیروی خدماتی در این سامانه بسیار شفاف است. شما میتوانید امتیازاتی که مشتریان قبلی به این پلاک باران داده اند را مشاهده کنید، نظرات آنها را بخوانید و با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید.

تخفیف ویژه: ۳۰هزار تومان اعتبار برای اسباب کشی و باربری پلاک

ارسال یک پیام