حمایت بینابرند از کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب ایران

آبان 23, 1396

حمایت بینابرند از زلزله زدگان کرمانشاهبینابرند همصدا با سایر استارتاپهای ایرانی، از پروژه جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان مناطق غربی کشور حمایت کرد. مدیر اجرایی بینابرند با اعلام این خبر اظهار داشت: رنج و اندوه مردم کردزبان و ساکنین غربی کشور خصوصا زلزله زدگان استان کرمانشاه را با مشارکت در کمپینی که با همکاری موسسه خیریه نیک گامان و سایت دونیت برگزار می شود کمتر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بینابرند با توجه به قدرت رسانه ای خود در بازاریابی در شبکه های اجتماعی و جهت همدردی با مردم آسیب دیده و بازماندگان زلزله غرب کشور، اطلاع رسانی کمپین #ماامیدبازماندگانیم را در کنار سایر استارتاپهای ایرانی در شبکه های اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا از طریق تبلیغات در تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به اطلاع رسانی بهتر این پروژه کمک شایانی شود.

به نقل از سایت دونیت، تا لحظه انتشار این خبر و فقط پس از چند ساعت از شروع این کمپین خیرخواهانه، بیش از صد و بیست میلیون تومان کمک نقدی جمع شده است. خیرین و مردم عزیز می توانند با مراجعه به نشانی زیر به صورت آنلاین کمکهای نقدی خود را به این پروژه انجام دهند و در حمایت از هموطنان آسیب دیده و بازماندگان ایشان در اطلاع رسانی آن نیز مشارکت نمایند.

https://www.2nate.com/nikgaman-jamshid/western-iran-earthquake

در سایت دونیت می خوانیم » طی یک حرکت خودجوش، جمع پرشماری از استارتاپ‌ها، وب سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین فارسی زبان، برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی از کاربران خود، کمپین #ماامیدبازماندگانیم را تشکیل دادند.

اسامی اعضای این کمپین که البته لحظه به لحظه به تعداد آنها اضافه می شود در اینجا آورده شده است:
ویرگول – رویداد تی‌وی – پونیشا – تپسل – دادسان – آواتک – رِی‌ – اپ ریویو – بینابرند – فول فکر – دفتر شما – زیزمارت – هوم سرویز – ایزی پز – ویرا – میوا – شیفت – کشمون – پاساژ – ایرانفا – فرانش – ایونت سنتر -اصفهان پلاس – سون موبایل – سبک‌تر

اخبار تکمیلی در سایت 2nate.com ملاحظه فرمایید.

ارسال یک پیام