در کمپین سال نو، کار نو استارتاپها عیدی بگیرید

بهمن 17, 1398

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور از روز 15 الی 22 اسفند به طور مشترک به مشتریان خود به مناسبت عید نوروز سال ۹۸ تخفیف گروهی می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

کمپین سال تو کار نو استارتاپها
کمپین سال تو کار نو استارتاپها

دفتر کار مجازی «دفترشما»، بستر تخفیف و خرید گروهی «تخفیفان»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «ادنگاه»، پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی«نوین هاب»، سامانه ارسال صبحانه و میان وعده «بامارو»، سرویس پرداخت آنلاین و آفلاین «پی‌پینگ»، سامانه ارائه خدمات حقوقی «وینداد»، سایت ارائه خدمات محتوایی «اینفوگرام»، تولید کننده میکروکتاب‌های «سبکتو»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، سامانه ایجاد داشبورد حرفه‌ای «جادوبی»، بستر ایجاد پروژه‌های محتوای دیداری«اینفوگرامر»، خدمات وب «ایران سرور»، سامانه درخواست وکیل «دادسان» و سامانه آنلاین سفارش غذای «ریحون»  18 استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

بینابرند

بینابرند

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و پیام رسان هاست و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد. در این کمپین می توانید علاوه بر تخفیف روی پکیجهای تبلیغاتی، روی تولید محتوای اینستاگرام و سایر رسانه های آنلاین خود هم از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

تخفیف بینابرند: 10 تا 25 درصد بسته به نوع کسب و کار

وینداد

وینداد

وینداد سامانه ارائه خدمات حقوقی است، خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قرارداد ها، مشاوره حقوقی تخصصی در امور مختلف جذب سرمایه، منابع انسانی، امور مالی و مالیاتی و مالکیت فکری، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی اختصاصی قراردادهای حقوقی و درخواست وکیل برای پیگیری و طرح پرونده ها و دعاوی حقوقی و کیفری برای کسب و کارها، استارتا‌پ‌ها و اصناف است.

تخفیف ویژه: ۳۵ درصد تخفیف برای دریافت قرارداد، اشتراک های زمانی و مشاوره حقوقی تا ۱۵فروردین با کد تخفیف karno98

دفتر شما

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند با کمک دفترشما در 5 دقیقه بدون نیاز به فضای فیزیکی صاحب امکانات یک دفتر کار می‌شوید.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

کد تخفیف: karno98 – برای تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی ۱۸ تا ۲۷٪ تخفیف از 15 الی 22 اسفند

اینفوگرامر

اینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی.

تخفیف ویژه : این استارتاپ هم 15 درصد تخفیف بر روی خدمات خود در نظر گرفته است.

رایچت

رایچت

از بزرگترین چالش های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتونید برای کمک به مشتریانتون بصورت مستقیم در وب سایتتون با آنها گفتگو (چت) کنید، بفروشید و مشکلاتشان را حل بکنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.

کد تخفیف: 50 درصد تخفیف پکیج های یکماهه برای اولین خرید با کد تخفیف karno98

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است تخفیفان بستری است برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در تخفیفان در دسترس شما هستند.

تخفیف ویژه: 10 درصد تخفیف مازاد با کدتخفیف karno98

اینفوگرام

اینفوگرام

مجموعه اینفوگرام از سال 1391 با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی با نهادهای دولتی و خصوصی مانند وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی گاز ایران، شهرداری تهران، بانک سپه، بانک شهر، بانک تجارت، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، داروسازی Novo Nordisk، ساپیا، هولدینگ گلرنگ، هولدینگ فناپ و آسیاتک همکاری کرده است.

تخفیف ویژه: 10 تا 30 درصدبا کد تخفیف karno98 + تخفیف ویژه تا 100 درصد در گردونه شانس

اخبار رسمی

اخبار رسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌هاست. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

تخفیف ویژه: 10 درصد با کد تخفیف karno98

سبکتو

سبکتو

سبکتو محصولی به نام میکروکتاب تولید می‌کند. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌ها هستند که در زمانی حدود ۵۰دقیقه شما می‌تونید اونها رو بخونید یا به نسخه صوتی‌شون گوش بدید. علاوه‌بر اون، هر روز یک میکرومقاله و پادکست هم منتشر می‌شه تا شما رو از لوپ تکراری زندگی جدا کنه.

تخفیف ویژه: 40 درصد با کد تخفیف karno98

پی پینگ

پی پینگ

پی‌پینگ به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی به مدت ۳ سال است که در حوزۀ فین‌تک فعالیت می‌کند و انواع سرویس‌های پرداخت را به صورت آنلاین و آفلاین به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

تخفیف ویژه: ۳۰ درصد تخفیف ویژه برای راه‌اندازی پنل‌های پی‌پینگ با کد تخفیف karno98

کمک حال

کمک حال

نگران کارهای عقب افتاده خود در بیرون منزل نباشید، کمک حال مانند عضوی از خانواده در پیگیری امورتان به شما کمک می کند و کمک حالِ تان می شود.

ایستادن در صف های طولانی و دغدغه انجام امور اداری و شخصی  خود  از جمله پیگیری نامه و پرونده اداری، امور بیمه، پیگیری های دانشجویی و سایر امور نیابتی خود… را به کمک حال بسپارید.

کمک‌حال برای شما فرصتیست تا درزمان و هزینه صرفه جویی کنید و به امور موردعلاقه تان بپردازید.

کد تخفیف:  ۱۵٪ karno98 برای پیگیری امور اداری از ۱۸ تا ۲۲ اسفند

نوین هاب

نوین هاب

نوین هاب، جامع ترین پلتفرم مدیریت و آنالیز شبکه های اجتماعی در ایران؛ زمانبندی و انتشار پست خودکار به شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست، تامبلر، لینکدین، آپارات و پیام‌رسان بله.

مدیریت کامنت‌ها با امکان مشاهده ، پاسخ سریع، حذف کامنت و خروجی گرفتن و دانلود کامنت‌ها برای شبکه‌های اجتماعی مختلف؛ آنالیز شبکه‌های اجتماعی شامل نمودار رشد فالوورها، میزان بازدید (ایمپرشن) پست، انگیجمنت، هشتگ‌های برتر، بهترین پست‌ها و بهترین ساعت بازدید و … برای شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و بزودی سایر شبکه های اجتماعی

تخفیف ویژه: نوین هاب با کد تخفیف karno98 تخفیف 25 درصدی در خرید همه اشتراک‌ها درنظر گرفته است.

اد نگاه

ادنگاه

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات گوگل، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات بنری و محتوایی، نصب تضمینی اپلیکیشن و تولید محتوا است.

اگر برای ایام نوروز کسب و کار برنامه ویژه ای در نظر گرفته اید، ادنگاه برای کمپین گوگل ادز، کمپین بنری کلیکی و کمپین استوری اینستاگرام تخفیف‌های ویژه و متنوعی از ۲۰ تا ۴۰ درصد در نظر گرفته است که برای اطلاع از جزئیات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

جادوبی

جادوبی

جادوبی به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به دانش فنی داشبوردهای حرفه‌ای برای سازمان خود ایجاد کنید. با استفاده از جادوبی با کمترین زمان و هزینه ممکن می‌توانید یک داشبورد حرفه‌ای بر اساس تمام داده‌های خود داشته باشید. داده‌ها میتواند از شبکه اجتماعی، سایت یا سیستم‌های داخلی سازمانتان باشد.

کد تخفیف: karno98 با 30 درصد تخفیف در دسترس است.

دادسان

دادسان

دادسان سامانه درخواست وکیل متخصص است. افرادی که نیاز به وکیل برای تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی، وکالت و امور ثبتی دارند، می توانند درخواست خود را در سامانه ما مطرح کنند و ما پیشنهادات وکلا را رایگان برایشان ارسال می کنیم.

این پیشنهادات شامل، رزومه و قیمت پیشنهادی وکلا می شود و افراد می توانند وکلا رو مقایسه کنند، به جلسه با وکیل بروند و وکیل خودشان را قطعی کنند.

تخفیف ویژه: دادسان با کد تخفیف karno98 ده درصد تخفیف تا سقف ۱۰ میلیون تومان  برای استفاده از خدمات حقوقی درنظر گرفته است.

بامارو

بامارو

بامارو یک سامانه ارسال صبحانه و میان وعده در شهر تهران است. یک ساز و کار سالم و بی نقص برای پذیرایی از کارمندان و میهمانان شرکت در جلسات و رویدادها بصورت دوره ای یا سفارشی

کدتخفیف: 25 درصد تخفیف برای خرید پکیج‌های صبحانه یا میان‌وعده با کد تخفیف karno98

ایران سرور

ایران سرور

دغدغه‌های همیشگی میزبانی وب شما را از بین برده‌ایم. هر کجای ماجراجویی تان در یک کسب و کار اینترنتی هستید، بر روی خدمات رده بالا میزبانی وب ایران سرور حساب باز کنید. هاست، سرور، دامنه یا خدمات ابری شخصی سازی شده را با کیفیتی بی رقیب به شما ارائه می کنیم.

با این کد تخفیف تا 400 هزار تومان بر روی هاست های پرآوازه ایران سرور صرفه جویی کنید.

کد تخفیف: 25% تمامی سرویس های هاست: karno98

 ریحون

ریحون

ریحون سامانه سفارش آنلاین غذا در بیش از 60 شهر از جمله تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، قزوین، رشت، کرج و… است. با ریحون می‌توانید غذای خود را از بین هزاران رستوران انتخاب کنید، برای سفارش‌هایتان تخفیف دریافت کنید، نظرات سایر کاربران را درباره رستوران‌ها ببینید و از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

کدتخفیف: 20 درصد تخفیف برای اولین خرید تا سقف 50 هزار تومان

امیدواریم  این تخفیف گروهی عیدی خوبی برای تقویت و رونق کسب و کارتان باشد.

ارسال یک پیام