بینابرند در کمپین عید فطر استارتاپها

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از کسب و کارهای دیجیتال کشور از روز 14 الی 17 خرداد 98 به طور مشترک به مشتریان خود به مناسبت عید سعید فطر تخفیف می‌دهد و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

دفتر کار مجازی «دفترشما»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، سامانه ارائه خدمات حقوقی «وینداد»، سایت ارائه خدمات محتوایی «اینفوگرام»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، بستر ایجاد پروژه‌های محتوای دیداری«اینفوگرامر» استارتاپ هایی هستند که به صورت مشترک به مشتریان خود تخفیف می‌دهند.

بینابرند

بینابرند

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و پیام رسان هاست و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

تخفیف بینابرند: 10 تا 25 درصد بسته به نوع کسب و کار

وینداد

وینداد

وینداد سامانه ارائه خدمات حقوقی است، خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قرارداد ها، مشاوره حقوقی تخصصی در امور مختلف جذب سرمایه، منابع انسانی، امور مالی و مالیاتی و مالکیت فکری، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی اختصاصی قراردادهای حقوقی و درخواست وکیل برای پیگیری و طرح پرونده ها و دعاوی حقوقی و کیفری برای کسب و کارها، استارتا‌پ‌ها و اصناف است.

تخفیف ویژه: ۲۰ درصد تخفیف برای دریافت قرارداد و اشتراک های زمانی تا 17 خرداد با کد تخفیف fetr98

دفتر شما

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند با کمک دفترشما در 5 دقیقه بدون نیاز به فضای فیزیکی صاحب امکانات یک دفتر کار می‌شوید.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

کد تخفیف: fetr98 – تا ۲۰ درصد تخفیف از ۱۴ تا ۱۷ خردادماه برای خرید اول تمام بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی

اینفوگرامر

اینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی.

تخفیف ویژه : این استارتاپ هم 15 درصد تخفیف بر روی خدمات خود در نظر گرفته است.

اینفوگرام

اینفوگرام

اینفوگرام یک مرکز تخصصی محتواست که حرفه اصلی آن، بیان و انتقال درست پیام شما به مخاطب است. این کار نیازمند طراحی فرایندی خلاق و هوشمندانه است که در نهایت به تولید محتوایی اثربخش منجر شود.

اینفوگرام با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی، شما را همراهی می‌کند.

تخفیف ویژه: ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف خدمات مختلف با کد تخفیف fetr98 + تخفیف ویژه تا ۱۰۰ درصد در گردونه شانس

کمک حال

کمک حال

نگران کارهای عقب افتاده خود در بیرون منزل نباشید، کمک حال مانند عضوی از خانواده در پیگیری امورتان به شما کمک می کند و کمک حالِ تان می شود.

ایستادن در صف های طولانی و دغدغه انجام امور اداری و شخصی خود از جمله پیگیری نامه و پرونده اداری، امور بیمه، پیگیری های دانشجویی و سایر امور نیابتی خود… را به کمک حال بسپارید.

کمک‌حال برای شما فرصتی است تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و به امور موردعلاقه تان بپردازید.

کد تخفیف: ۱۰٪ تخفیف با کد fetr98 برای پیگیری امور اداری

سایت ساز مانا

همین حالا که این متن را میخوانید، عده ای در اینترنت در جستجوی کسب و کار شما هستند. یک سایت خوب دایره نفوذ شما را گسترش میدهد، فراتر از تمام مرزهای جغرافیایی. پس زمان را از دست ندهید و در کمتر از ۵ دقیقه صاحب یک سایت شیک و حرفه ای شوید.

کد تخفیف: ۲۰% تخفیف روی تمامی پلن‌ها با کد تخفیف fetr98

امیدواریم این تخفیف گروهی عیدی خوبی برای تقویت و رونق کسب و کارتان باشد.

ارسال یک پیام