یلدا به شرط تخفیف: 10 استارتاپ به صورت مشترک تخفیف می‌دهند

کمپین شب یلدا 98 استارتاپها

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور به مناسبت شب یلدا به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروهی می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید. میزان این تخفیف‌ها متغیر است، ولی اغلب از کد تخفیف مشترک yalda98 استفاده کرده‌اند.

دفتر کار مجازی «دفترشما»، مشاوربیمه مالیات و امور حقوقی «بیدبرگ»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، فروشگاه خرید آنلاین «کادوکارت»، اپلیکیشن حسابداری شخصی «نیوُ»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، داشبورد مدیریت کسب و کار «جادوبی»، سیستم درگاه پرداخت شخصی «آیدی پی»، آژانس تبلیغات خلاق «تسمینو»، ارائه آنلاین خدمات ترجمه تخصصی«ترجمتن» 10 استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

بینابرند

بینابرند

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و پیام رسان هاست و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.
تخفیف بینابرند: 10 تا 25 درصد بسته به نوع کسب و کار روی پکیجهای تبلیغات استوری در اینستاگرام و 50درصد روی پکیجهای مشاوره بازاریابی دیجیتال.

دفترشما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند با کمک دفترشما در 5 دقیقه بدون نیاز به فضای فیزیکی صاحب امکانات یک دفتر کار می‌شوید.

دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.
کد تخفیف:YALDA98 بر روی بسته های تلفن گویا و منشی مجازی خود تا 25 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

بیدبرگ

بیدبرگ مشاور آگاه شما در حوزه بیمه، مالیات و امور حقوقی می باشد. با انتخاب بیدبرگ به عنوان مشاور خود، می توانید در همه حوزه های بیمه، قانون کار، مالیات، امور حقوقی و کیفری، مشاوره تلفنی تخصصی دریافت کنید.
کد تخفیف: YALDA98 با 10درصد

نیوُ

«نیوُ» راهکاری ساده و جذاب برای مدیریت شخصی امور مالی شماست. با «نیو»ُ به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های‌ خود را بررسی و برای آنها برنامه‌ریزی کنید. بر روند پس‌انداز‌های‌تان نظارت داشته باشید و با یادآور‌های هوشمند از میزان طلب‌ها و بدهی‌های‌تان آگاه شوید. ثبت و مدیریت تراکنش‌های بانکی با جزئیات کامل، به‌واسطه‌ی خواندن پیامک‌ها، از مهم‌ترین ابزارهای «نیوُ» برای مدیریت بهتر امور مالی شماست.
تخفیف: نیوُ ۲۵ درصد برای این کمپین در نظر گرفته است.

جادوبی

سامانه داشبورساز و گزارش‌گیر تخصصی جادوبی این امکان را برای مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فراهم می‌کند تا تحلیل‌های مورد نظرشان را از طیف وسیعی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند شبکه‌های اجتماعی، گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، میلرلایت و… را در یک قاب ببینند و تصمیم‌های مناسب را بگیرند.
تخفیف: جادوبی ۲۰ درصد تخفیف برای این کمپین در نظر گرفته است.

آیدی پی

آیدی پی یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی است که هر فرد حقیقی میتواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد. آیدی پی شماره حساب، شماره کارت، و شماره شبا شما را تبدیل به یک آی دی کوچک و انحصاری می‌کند. با این لینک انحصاری را شما می‌توانید در اختیار هرکس که می‌خواهد پولی به شما واریز کند قرار دهید.
پیشنهاد جذاب: به قید قرعه برای ۵ نفر یک میلیون اعتبار رایگان خرید فرش

تسمینو

افتخار داریم، به پشتوانه ی اعتماد پنج ساله ی مشتریان مان در زمینه ی‌ تبلیغات، خود را بهترین مجری رپورتاژ آگهی معرفی کنیم. تمرکز و هدف اصلی ما در تسمینو تسهیلِ درج رپورتاژ در برترین و بزرگترین رسانه ها است. پس لازم است بگوییم که طیف وسیعی از بهترین و معتبرترین سایت ها در زمینه های خبری، گردشگری، تکنولوژی، فروشگاهی و… در دایره ی دوستی ما قرار دارند! با حضور تیمی کارشناس و متخصص، با پشتیبانی و مشاوره تمام وقت، خدماتی از قبیلِ تولید محتوا، انتخاب رسانه و درج رپورتاژ آگهی را با بیشترین سرعت و بالا ترین کیفیت ارائه می دهیم! ما بهترین نیستیم، اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند!
تخفیف: ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف بر روی رسانه های قدرتمند فارسی برای انتشار رپورتاژ خبری در پربازدید ترین رسانه ها به جهت افزایش سئوی سایت و برند سازی

ترجمتن

ما در ترجمتن بر آنیم تا با ساده تر کردن روال ترجمه ی متن و تولید محتوا برای مترجمین و تولید کنندگان محتوا از طریق در اختیار گذاری زیرساخت مناسب، پلتفرم بسیار قوی که با همین هدف طراحی و پیاده سازی شده است و پشتیبانی انسانی مطمئن و دردسترس، سرعت انجام پروژه ها را تا حد ممکن بالا برده و امکان خطاهای سهوی انسانی در محصول نهایی را کاهش دهیم. بدین ترتیب با بر عهده گرفتن بخش های غیر تخصصی ولی وقتگیر این حرفه همچون بازاریابی، کنترل پروژه، حسابداری و غیره، ترجمتن برای مترجمان و تولیدکنندگان محتوای خود، محیط مناسبی را برای لذت بردن از تمرکز بر ترجمه و تولید محتوا، به وجود آورده است.
تخفیف: ۲۰ درصد تخفیف با کد yalda98

کادو کارت

خرید کادو و هدیه همیشه یکی از لذت بخش ترین کارهای ممکن می باشد , شما می خواهید عزیزی را خوشحال کنید ، ولی یا وقت کمی دارید ، یا نمی دانید چی بخرید یا اصلا نمی دانید از کجا بخرید، ما در کادوکارت با وجود 31000 کالا و همین طور امکانات بسیار به شما کمک می نمائیم تا بهترین کادو و هدیه را برای عزیزان خود بخرید .

ما یک فروشگاه اینترنتی هستیم با تنوع بی نهایت ! ما مناسبت های مهم شما را یادداشت می کنیم و به شما یاداوری می کنیم تا هیچ مناسبتی از دستتان در نرود. به شما ایده های جدید و منحصر به فرد برای خرید کادو می دهیم.
کد تخفیف: yakda98 به مبلغ 15000 تومان تخفیف روی خرید شب یلدا

کمک حال

نگران کارهای عقب افتاده خود در بیرون منزل نباشید، کمک حال مانند عضوی از خانواده در پیگیری امورتان به شما کمک می کند و کمک حالِ تان می شود. ایستادن در صف های طولانی و دغدغه انجام امور اداری و شخصی خود از جمله پیگیری نامه و پرونده اداری، امور بیمه، پیگیری های دانشجویی و سایر امور نیابتی خود… را به کمک حال بسپارید. کمک‌حال برای شما فرصتی است تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و به امور موردعلاقه تان بپردازید.
کد تخفیف: yalda98 با 10درصد تخفیف

امیدواریم این تخفیف گروهی فرصت خوبی برای تقویت و رونق کسب و کارتان باشد.

ارسال یک پیام