تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اینستاگرام برای چینی زرین

چینی زرین ایران یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات این صنعت در جهان است. در راستای توسعه فعالیت های روابط عمومی و تبلیغاتی این مجموعه تبلیغات در اینستاگرام از اواخر سال ۱۳۹۲ در دستور کار برنامه بازاریابی دیجیتال این برند قرار گرفت.
تبلیغات در اینستاگرام برای چینی زرین
درباره پروژه

تبلیغات در اینستاگرام برای چینی زرین در ابتدا با محوریت تولید محتوای جذاب و تعاملی و سپس ایجاد ارتباط تنگاتنگ با هواداران و مشتریان قدیمی این برند استوار گردید.

هدفگذاری برای این برند تولیدکننده ایرانی در فاز نخست پروژه که به مدت شش ماه نیز بطول انجامید، “معرفی صفحه هواداری چینی زرین به مشتریان سابق و قدیمی” بود اما در فاز بعدی که از اواسط سال ۱۳۹۳ آغاز گردید، محور برنامه های بازاریابی سوشال بر روی “افزایش محبوبیت برند” استوار گردید.

در حال حاضر “چینی زرین ایران” به عنوان محبوب ترین برند تولیدکننده داخلی در زمینه تولید ظروف چینی غذاخوری بیش از ۱۵۰ هزار نفر هوادار در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. تولید محتوای خلاقانه، برگزاری مسابقات اینترنتی و تعامل نزدیک با هواداران از جمله راهکارهای توسعه برند این مجموعه در اینستاگرام میباشد.

تاریخ شروع پروژه: ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
کارفرما: چینی زرین ایران
مجری: آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

ایزد توکلیان
حضور جدی و موثر در فضای مجازی را با شما آغاز و تجربه کردیم و با همفکری شما و تیم مجربتان موفق شدیم بسیاری از هواداران برند چینی زرین را در اینستاگرام گرد هم آوریم. برای شما و همکارانتان موفقیت بیش از پیش آرزومندم.
ایزد توکلیان
مدیر صادرات صنایع چینی زرین ایران
تصاویر پروژه

نمونه محتواهای تولید شده

آیا مایلید با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال بینابرند پروژه های متعددی را برای اعتلای کسب و کارها و برندهای شناخته شده ایرانی انجام داده اند، آنچه برای ما مهم است اهداف شماست نه بزرگی و کوچکی کسب و کار شما.
ارسال یک پیام