تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اینستاگرام برای فیلم سینمایی من و شارمین

فیلم سینمایی من و شارمین به کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است و هفته های کمی روی پرده نقره ای بود و تنها شبکه اجتماعی اینستاگرام رسانه ای بود که به معرفی این اثر سینمایی پرداخت.
تبلیغات در اینستاگرام برای فیلم سینمایی من و شارمین
درباره پروژه

تبلیغات در اینستاگرام فیلم سینمایی من و شارمین همزمان با شروع اکران آن در اواخر شهریور ۱۳۹۶ به بینابرند محول شد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است.

این فیلم هفته های کمی روی پرده نقره ای بود و تنها شبکه اجتماعی اینستاگرام رسانه ای بود که به معرفی این اثر سینمایی پرداخت و در نهایت این فیلم موفق شد بیش از یک میلیارد فروش را در سالی پر رقابت تجربه کند.

تاریخ شروع پروژه: ۱۳۹۶/۶/۱۵
کارفرما: بیژن شیرمرز
مجری: آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

از جمله بازیگران سرشناس این فیلم می توان به ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پورانداخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی اشاره کرد.

این تجربه موفق از معرفی یک اثر هنری از طریق تبلیغات در اینستاگرام ، نویدبخش توجه بیشتر اهالی سینما و تئاتر ایران به ادامه اجرای کمپینهای خلاقانه در این شبکه اجتماعی می باشد.

آیا مایلید با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال بینابرند پروژه های متعددی را برای اعتلای کسب و کارها و برندهای شناخته شده ایرانی انجام داده اند، آنچه برای ما مهم است اهداف شماست نه بزرگی و کوچکی کسب و کار شما.
ارسال یک پیام