تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اینستاگرام برای کاله

برند محبوب کاله هر از گاهی با کمپین جدیدی مشتریانش را غافلگیر می کند. عمده کمپینهای این برند لبنی بر روی محصولات جدید استوار است. مدتی است تبلیغات در اینستاگرام نیز به دایره تبلیغات گسترده این برند اضافه شده است.
تبلیغات در اینستاگرام برای کاله
درباره پروژه

تبلیغات در اینستاگرام برای معرفی پنیر لبنه کاله به بینابرند واگذار شد. در این پروژه بینابرند پخش ویدیویی جذاب از پنیر لبنه آنا را با شعار “حس سبکتر، چربی کمتر” در صفحات مطرح اینستاگرام برعهده گرفت.

استفاده بجا از بازاریابی ویدیویی، پستهای جذاب توسط بلاگرهای اینستاگرام و همچنین همزمانی و هماهنگی تبلیغات در اینستاگرام با فضاهای دیگر، اثربخشی این کمپین را در جامعه هدف کاله افزایش داد. ساخت تمام آرت ورکها و ویدیوها توسط آژانس همکار انجام شده است.

تاریخ شروع پروژه: ۱۳۹۶/۵/۱۵
کارفرما: کاله (ارجاع از آژانس همکار)
مجری: آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

در راستای معرفی پنیر لبنه آنا کاله، بازاریابی ویدیویی با انتشار یک ویدیوی جذاب در اینستاگرام با شعار حس سبکتر، چربی کمتر در دستور کار قرار گرفت و این کلیپ میلیونها بار در سطح شبکه به نمایش درآمد.

آیا مایلید با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال بینابرند پروژه های متعددی را برای اعتلای کسب و کارها و برندهای شناخته شده ایرانی انجام داده اند، آنچه برای ما مهم است اهداف شماست نه بزرگی و کوچکی کسب و کار شما.
ارسال یک پیام