تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کمپین خبری مرغوب ترین چینی دنیا

چینی زرین ایران در اسفند ماه ۱۳۹۳ از جدیدترین سری از محصولات خود با نام “شهرزاد” پرده برداری کرد. جنس بدنه این محصول خاص که با نام FDC مخفف Fine Diamond China به ثبت جهانی رسیده است، برای اولین بار در دنیا حائز شرایط مثبت چینی سخت و بن چاینا می باشد. اطلاع رسانی این دستاورد ملی به کارشناسان خبره روابط عمومی بینابرند سپرده شد.
کمپین خبری مرغوب ترین چینی دنیا
درباره پروژه

محصول جدید چینی زرین با بالاترین درجه سپیدی، بیشترین درجه سختی و استحکام و بالاترین درجه شفافیت و نورگذری مرغوبترین چینی تولید شده در جهان تا به این لحظه می باشد.

برای معرفی هر چه بهتر این دستاورد ملی و همچنین انتشار سریع اطلاعات در رسانه های مکتوب و آنلاین، نشست مطبوعاتی و کمپین خبری موسوم به “مرغوبترین چینی دنیا” برنامه ریزی شد و شروع کمپین خبری با دعوت از اصحاب رسانه کلید خورد.

خبر “تولید مرغوب ترین چینی دنیا” به سرعت در اکثر خبرگزاری ها و رسانه های رسمی و غیر رسمی کشور از جمله : واحد مرکزی خبری، خبرگزاری مهر، خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایلنا، روزنامه ایران، روزنامه اطلاعات، روزنامه ابرار اقتصادی، سایتها و روزنامه های خبری و تحلیلی اقتصادی کشور و در چند بخش خبری سیما پخش شد. اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی، خصوصا تبلیغات در اینستاگرام در سطحی گسترده به موازات اجرای این کمپین خبری انجام شد.

تاریخ شروع پروژه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
کارفرما: چینی زرین ایران 
مجری: آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

هم اکنون با جستجوی عبارت “مرغوب ترین چینی دنیا” یا “ایران دومین تولیدکننده چینی دنیا” در گوگل ، به اخبار و اطلاعات منتشر شده دسترسی خواهید داشت.

ایزد توکلیان
حضور جدی و موثر در فضای مجازی را با شما آغاز و تجربه کردیم و با همفکری شما و تیم مجربتان موفق شدیم بسیاری از هواداران برند چینی زرین را در اینستاگرام گرد هم آوریم. برای شما و همکارانتان موفقیت بیش از پیش آرزومندم.
ایزد توکلیان
مدیر صادرات صنایع چینی زرین ایران
تصاویر پروژه

آیا مایلید با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال بینابرند پروژه های متعددی را برای اعتلای کسب و کارها و برندهای شناخته شده ایرانی انجام داده اند، آنچه برای ما مهم است اهداف شماست نه بزرگی و کوچکی کسب و کار شما.
ارسال یک پیام