بینابرند به کمپین همتوان پیوست

مرداد 19, 1396

بینابرند حامی همتوانافرادی که دچار معلولیت و ناتوانی جسمی می شوند، جزيي جدایی ناپذیر از جامعه هستند، توانمندسازی آن‌ها وظيفه ای همگانی ماست. این مسئولیت اجتماعی بر دوش همه شهروندان است. ما هم در بینابرند احساس مسئولیت می کنیم و بر این باوریم که بواسطه پتانسیل بالایی که در رسانه های آنلاین و به ویژه شبکه های اجتماعی داریم، می توانیم نقش مهمی در اطلاع رسانی کمپین های خیرخواهانه داشته باشیم و به این واسطه مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم. امیدواریم از این طریق بتوانیم سهم کوچکی در ایجاد اشتغال برای معلولان جسمی حرکتی داشته باشیم.
کمپین «همتوان» مدتی است با هدف فراهم کردن شرایط برای دورکاری معلولان جسمی – حرکتی آغاز به کار کرده است. توجه شما را به بخشی از گفتگوی مدیر ارشد اجرایی بینابرند با سایت این کمپین خیرخواهانه جلب می نماییم.

بینا برند چه کمکی می‌تواند به کمپین ‌همتوان بکند؟

کمپین همتوانما می‌توانیم همتوان را در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده معرفی کنیم تا شهروندان، خیرین و کنشگران اجتماعی از وجود آن با خبر شده و در صورت تمایل به این حرکت اجتماعی زیبا بپیوندند. بینابرند مجموعه‌‌ای از متخصصین کارآزموده در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی را در اختیار دارد که مشاوره و مدیریت پروژه‌های بزرگی را برعهده داشته‌اند. بنابراین ما می‌توانیم از تجربه خود در این راستا بهره برده و کمپین همتوان را به نحو شایسته ای به هموطنان معرفی کنیم. برنامه ویژه ای برای تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ برای همتوان داریم.

به نظر شما کمپین همتوان چگونه می‌تواند به معلولان کمک کند؟

مثل سایر کشورها، در ایران هم نرخ بیکاری در میان معلولان بیشتر از میانگین نرخ بیکاری در کل کشور است. بسیاری از معلولین از امکانات شغلی بی‌بهره‌اند و از نظر مالی در تنگنا هستند. درصورتی‌که آنها توانائی فکری و تحصیلی این افراد، فرقی با افراد عادی جامعه ندارد. بیکاری یکی از مشکلات اصلی معلولان بویژه بانوان در ایران است و بخش خصوصی هم تمایلی به استخدام معلولین ندارد. کمپین همتوان با ایجاد پلی میان صاحبان کسب و کار و کارجویان توان یاب می‌تواند به پیدا کردن شغل برای معلولان کمک کند.

مشروح این مصاحبه را در سایت همتوان بخوانید.

ارسال یک پیام