همایش تجربه کسب و کار دیجیتال با حمایت بینابرند

خرداد 2, 1397

همایش تجربه کسب و کار دیجیتال با حمایت بینابرند برگزار خواهد شد. در پی برگزاری موفقیت آمیز سمینار رایگان بازاریابی دیجیتال توسط بینابرند، رویداد دیگری با حضور مدیران استارتاپ های مطرح نظیر: اخباررسمی ، زرین پال ، دفترشما ، ایوند، کاموا ، تسکولو و جمعی از مدیران و فرهیختگان بازاریابی در تاریخ دهم خرداد ماه 97 برگزار خواهد شد.

این رویداد با همت دفتر کار مجازی دفترشما و حمایت آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند در موسسه آموزش عالی هادی برگزار می شود. جهت حضور در این رویداد با کد تخفیف پنجاه درصد binabrand از طریق صفحه اختصاصی رویداد همایش تجربه کسب و کار دیجیتال  در سایت ایوند اقدام نمایید.

digital-marketing-event

برنامه همایش تجربه کسب و کار دیجیتال

در بخش آموزشی همایش، مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی از بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های فعال در حوزه «خدمت نرم افزاری» می‌گوید و سپس دکتر محمد مهاجر در خصوص نورو دیجیتال مارکتینگ ارائه جذابی خواهد داشت. در بخش بعدی کسب و کارهای «خدمت نرم افزاری» موفق ایرانی به اختصار معرفی خواهند شد تا پس از پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان و استراحتی کوتاه بخش دوم همایش که به انتقال تجربه شرکت‌های B2B اختصاص دارد، آغاز شود.

در بخش دوم میزگردی با حضور مدیران عامل دفترشما، کاموا، زرین پال، تسکولو و ایوند برگزار خواهد شد و از چالش‌های استارتاپ های B2B خواهیم شنید. شرکت کنندگان هم میتوانند پرسش‌های خود را از حاضران در پنل بپرسند. در نهایت با پذیرایی و افطاری همایش به پایان خواهد رسید.

همایش تجربه کسب و کار دیجیتال saas

بینابرند با تبلیغات در اینستاگرام ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی از این رویداد حمایت کرده است.

این همایش از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۷ در موسسه آموزش عالی هادی به آدرس تهران بزرگراه شیخ فضل ا… جنوب – خ. سازمان آب – خ. حاجی پور امیر – خ.کریمان – جنب مجتمع مسکونی نگین برگزار خواهد شد.

ثبت نام و اطلاعات بیشتر در : https://evand.com/events/digital-business

ارسال یک پیام