تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اینستاگرام برای الی گشت

الی گشت، یکی از پیشگامان خرید بلیط هواپیما، رزواسیون هتل و تورهای خارجی در ایران، در سال 94 تصمیم می گیرد بخش مهمی از برنامه تبلیغات خود را در رسانه های آنلاین و شبکه های اجتماعی پایه ریزی نماید.
تبلیغات در اینستاگرام برای چینی زرین
درباره پروژه

تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس مسافرتی الی گشت در زمستان ۱۳۹۴ و با هدف معرفی تورهای زمستان ۹۴ و نوروز۹۵ توسط متخصصین بینابرند اجرا شد.

ایده پردازی و اجرای کمپین در قالب یک برنامه بازاریابی یکماهه در اینستاگرام برای الی گشت و با محوریت تولید محتوای جذاب و اجرای مسابقات اینترنتی هیجان انگیز و خلاقانه پایه ریزی شد. طی مدت حدود یکماه از اجرای این کمپین گسترده در صفحات فارسی زبان اینستاگرام، بیش از ده هزار نفر جذب صفحه هواداری اینستاگرام الی گشت شدند. جهت آشنایی با مجموعه فعالیتها و محتوای منتشر شده، هشتگ eligasht و eligashtco را در اینستاگرام دنبال کنید.

تاریخ شروع پروژه: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
کارفرما: آژانس مسافرتی الی گشت
مجری: آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

ایمان عدلخواه
الی گشت فعالیت جدی خود را در اینستاگرام با مشاوره آقای دادگر و تبلیغات تیم مجربش شروع کرد. برای شما و همکارانتان در ادامه آرزوی موفقیت می کنم.
ایمان عدلخواه
مدیر فروش آژانس مسافرتی الی گشت
تصاویر پروژه

نمونه محتواهای کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

آیا مایلید با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید؟

متخصصین بازاریابی دیجیتال بینابرند پروژه های متعددی را برای اعتلای کسب و کارها و برندهای شناخته شده ایرانی انجام داده اند، آنچه برای ما مهم است اهداف شماست نه بزرگی و کوچکی کسب و کار شما.
ارسال یک پیام